13 nov 2014

a zu ne waaarkmensch!

Omdat er toch een aantal zijn die me niet geloven: hierbij het bewijs dat ik wel degelijk avondschool schrijnwerkerij volg!

Ben trouwens bezig hier om platen te verzagen om daar oversized houten tissuedozen van te maken. Niet om tissues in te steken maar om die 2000 recycleerbare zakken die ik heb liggen mooi in op te bergen!  
( Je weet wel, die recycleerbare zakken die je altijd vergeet mee te nemen  naar de supermarkt waardoor je aan de kassa voor de 150ste keer één moet kopen terwijl het huis thuis er vol van ligt!) 

Dus hierbij is ie dan: mijn eigenste super-idee, helemaal zelf ontworpen:

de Luxe-Plastieken-Zak-Doos!

















1 opmerking:

  1. Mag ik vragen waar je zo een cursus kunt volgen en of je eventueel weet waar er in het Gentse zo een cursussen zijn ?
    Goed idee trouwens die zakkendoos, we kennen allemaal het overtollige zakkenprobleem !

    BeantwoordenVerwijderen